تاریخ یوونتوس آرشیو خبر ها
بال های یوونتوس برزیلی می شوند!

بال های یوونتوس برزیلی می شوند!

 

سردردهاي پپ گوارديولا براي انتخاب بهترين گزينه براي سمت راست سيتيزن‌ها سرانجام بازيكن برزيلي اين تيم را به درهاي خروجي اين باشگاه نزديك كرد.

 

به نظر مي‌رسد طبق توافقات صورت گرفته؛ ژائو كانسلوي 25 ساله كه از سوي سايت «ترانسفر ماركت» 55 ميليون يورو ارزش‌گذاري شده، در ازاي پرداخت 30 ميليون يورو به اضافه دنيلوي 28 ساله كه در همين وب‌سايت معتبر 20 ميليون يورو قيمت‌گذاري شده به شمال غرب انگلستان خواهد رفت تا براي قرار گرفتن در تركيب سيتي با كايل واكر رقابت كند.

 

منچستر سيتي اميدوار است ظرف امروز و فردا و پس از رسمي شدن اين معاوضه، كانسلو به منچستر و اردوي آماده‌سازي اين باشگاه بپيوندد تا بتوانند از او براي نخستين ديدارشان در روز شنبه مقابل وستهام استفاده كنند.

 

ايده معاوضه وينگر تدافعي يووه با دنيلو به نظر مي‌رسد يكي از محتمل‌ترين انتقالات بيانكونري در روزها و ساعات آتي باشد. طبق توافقات ابتدايي دنيلو حاضر به دريافت 4.5 ميليون يورو به عنوان حقوق ساليانه در يوونتوس شده است.

 

در صورت پيوستن دنيلو به يووه، سمت چپ و راست خط دفاعي يوونتوس تماماً برزيلي خواهد شد؛ اتفاقي كه در سالهاي 2012 تا 2015 در باشگاه پورتوي پرتغال نيز با حضور همزمان الكس ساندرو و دنيلو محقق شده بود.

 

دنيلو كه فصل گذشته حضوري به مراتب كمتر از فصل اول حضورش در منچستر سيتي داشت، در حالي آبي‌ها را ترك خواهد كرد كه 59 بازي براي اين تيم در رقابت‌هاي مختلف انجام داد و 4 گل نيز براي آنها به ثمر رساند.

 

اين مدافع برزيلي كه در تيم ملي كشورش نيز به نسبت بازيكناني همچون آلوز و فاگنر طرفدار كمتري دارد، در 7 سال گذشته تنها 23 بار با لباس سلسائو به ميدان رفته است. دنيلو همچنين سابقه بازي در باشگاه‌هاي اتلتيكو مي‌ني‌‎يه‌رو، سانتوز، پورتو، رئال‌مادريد و منچستر سيتي را در كارنامه ورزشي‌اش داشته است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: